Стручна обука „Пројектни приступ у планирању“, одржана је 17. марта у просторијама ПУ Каја уз присуство свих васпитача, мед. сестара и директора.
Аутори и реализатори обуке
|
Пројектни приступ у васпитању и образовању предшколске деце подразумева широк спектар поучавања и учења и не везује се за одређене технике поучавања или непромењиве активности, рутине и стратегије.
Почетна тачка за пројекта може да потекне из дечијег интересовања и питања, догађаја који су се догодили у вртићу, неке идеје…
У првим фазама пројекта васпитачи и деца проводе доста времена причајући о различитим идејама и истражујући различите могућности.
Деца која су заинтересована неком идејом преузимају одговорност над пројектом и сваког јутра приликом почетног окупљања договарају се шта ће радити тог дана, где ће то радити и са ким. Деца раде заједно на неком аспекту пројекта, анализирају, дискутују, закључују… На крају дана сава деца заједно причају у томе шта су радили током дана што им омогућава да сви буду упознати са токомпројекта, да деле идеје и да иницирају даљи развој пројекта.
Пројекти се завршавају кад васпитачи и деца одлуче да пређу на нову тему.